Ok dårlig
Ingen gryte eller stekepanner, stekeovn var ikke tatt i bruk, så den kunne ikke brukes, søppel var ikke tømt. Ikke kontakt for å bruke leselampe på den ene delen av dobbeltseng. Skulle en bruke teppene som lå på sengen som dyne? Teppet ved inngangen var ikke støvsugd. Var TV, men ingen fjernkontroll. Lite behagelige håndklær.