Ok dåligt
Ingen gryta eller stekpannor, ugnen var oanvänd så den gick inte att använda, skräp tömdes inte. Ta inte kontakt för att använda en läslampa på en del av dubbelsängen. Ska man använda filtarna som låg på sängen som täcke? Mattan vid ingången dammsugs inte. Var TV men ingen fjärrkontroll. Inte bekväma handdukar.